Tuesday 28 April 2020

千頌C:【收市閒情】中國「報復式消費」指日可待?

人行發表報告,指有55.5%受訪者表示,未來3個月「更願意儲蓄」。

1:中國與世衞就武漢肺炎扯貓尾,累全球攬炒。當歐美仲停擺,中國就逐步解封,好聽講就係first-in-first-out,講白啲就係早死早享受,家陣仲威到吹捧炒復甦。


2:好多人就話:「中國人困住喺屋企咁耐,抑制咗幾個月嘅消費欲一定會大爆發,報復性消費指日可待!」

3:果然,唔少名牌復市,唔少中國大媽,就如一隻餓咗十日嘅獅子聞到血腥味一樣,衝落舖掃包包。Hermès廣州店月中重開,單日營業額達破紀錄1,900萬人民幣!Louis Vuitton中國分店,於今個月首三星期,營業額比上年同期暴增五成!化妝品代表L'oreal亦都報捷,話3月中國銷售錄增長,相信4月可以再錄5%至10%增張。

4:條數係好靚嘅……好似。不過,維唔維持到係一個問題。首先,中國人集慣去外國旅行時掃貨,據大摩數據,上年中國人去外國掃貨,為LVMH、Kering、Richemont貢獻32%至44%收入,比起中國本地貢獻約一成至17%多一截。不過,而家唔好話法國、意大利,連落香港都要先隔離。飛唔到去外地買包包,為止止癮,咪直接去屋企附近買包包。此完癮,然後呢?有錢咪有然後囉。

5:據市場調查機構貝恩,中國人2019年貢獻全球奢侈品市場35%,更加為行業增長貢獻九成。可以話係,沒有中國,LV大檸樂。最新貝恩又發報告,預期奢侈品市場規模將萎縮15%至35%,全年損失預計600至700億歐元。

6:問題係,中國經濟差係不爭事實,首季GDP按年錄衰退6.8%,較市場預期的6%為差,作為世界工廠,歐美未復甦,都冇客,中國復工來都係托。生意難做,仲講使錢?講嘅係儲錢,仲要係「報復性儲錢」

7:內地接連有調查指,未來有更多人希望要儲錢,先有西南財經大學、螞蟻金服研究院發報告,話五成的家庭會增加儲蓄並減少消費,呢份報告係上星期嘅。最近又有一份,話有55.5%人表示,未來3個月「更願意儲蓄」,動機方面,有53.5%的居民選擇「養老、防病、防失業」。留意返,呢份報告係人行做嘅。

8:唔好理份調查報告有幾多真係調查返來,就唔好深究太多,無益。但有一件事一定係真,就係中國吹緊風向,希望鼓勵大家儲多個錢,唔好使錢。

9:中國無啦啦叫你慳住使?令我幻想到一個老土情節,一個土豪走去個仔講:「你仲買嘢?家道中落呀!衰仔」

10:與此同時,當Hermès一間舖日袋1,900萬,一代港產潮牌思捷(330)決定執晒全亞洲56間分店,睇返通告,呢56間分店九個月收入夾埋只係2.67億元,除開每間舖每個月只係做53萬生意,即係每間舖一日生意額1.8萬都冇……




by千頌C@堆填區
http://fb.com/winbigwok



from 也是這裡,也在這裡~  http://ktoyhk.blogspot.com/2020/04/20200428-c.html